CRYSTALLL
se iskri kot dragulj v vitrini.
CRYSTALLL
govori o dekoraciji in olepševanju kot formalističnih strategijah.
CRYSTALLL
je raziskava glorifikacije telesa v okviru konvencionalnih reprezentacij.
Ples, plesalec, luči in scenografija so dragoceni, dekorativni, eksotični objekti.
CRYSTALLL
je solo za plesalko.
CRYSTALLL
med privlačnostjo estetske izkušnje in zavračanjem pozicije občudovanja,
ne da bi komentiral, predlaga kontemplacijo kot kritiško izkušnjo.
GALERIJSKA RAZLIČICA:
Delo CRYSTALLL je bilo ustvarjeno kot predstava v črni škatli, s čimer se je neposredno nanašalo na zgodovino odrskih reprezentacij ženskih teles, pri čemer je svetlobne učinke uporabljal kot podporo magičnemu videzu "nedosegljivega bitja". Odločili smo se razviti tudi galerijsko ali različico bele škatle, da bi več vložili v objektno razmerje, kakršnega je narekovalo delo. Enak pomen skulptur in plesalke tukaj postane še očitnejši; naš namen je s prezentacijami umetniških objektov kar naprej vzbujati občudujoč pogled občinstva. S tem povabimo gledalca, naj se potika naokrog, opazuje podobe in situacije ter svoja lastna pričakovanja in razmerja do lepote, ženskosti in plesalke, ki postane objekt estetske fascinacije.
BESEDILO ALEXANDRA WOLFFA O SCENOGRAFIJI ZA CRYSTALLL:
Projekt je združba skulptur, ki so bile razvite kot scenografija za plesno delo. Skulpture so bile izdelane v dveh serijah: prva je bila namenjena za turnejo s plesalci in druga za prikaz v galerijskem prostoru. Skulpture so črne, da so v črni škatli gledališkega odra lahko nevidne. Kot skulpture morajo biti prenosne, in vendar trdne; lahko bi bile izdelane iz podstavkov za stole ali mize. Za odprtje ART BASEL Statements je bilo plesno delo lahko uprizorjeno na mestu, ki mu je bilo določeno, spet drugič pa na razstavi v baselskem gledališču. Plesno delo − nastalo je v sodelovanju Alice Chauchat in Alix Eynaudi − je solo za plesalko, ki govori o dekoraciji in olepševanju kot formalističnih strategijah. To je raziskava njune vsebine na zgodovinskem ozadju art décoja, glorifikacija v okviru klasične reprezentacije telesa in evolucije modernega plesa kot izraznega medija. Delo govori o vizualni enakovrednosti; telo v gibanju ima enako vizualno prezenco in vrednost kot mirujoče telo, skulptura ali luč, ki sveti v temo. Projektne skice ilustrirajo, kakšne bodo videti skulpture, a tudi formalno žarišče njihove pojavnosti.