Naročilnica

SERGE HALIMI: NOVI PSI ČUVAJI (2003)

12.09.2006 |

Knjiga Serge Halimija govori o sodobnem francoskem novinarstvu in o njegovem proklamiranem »contre-pouvoir« odnosu. Francoski mediji so deklarativno kritično naravnani do vseh oblik moči, vendar se tako v tiskanih, kakor v avdiovizualnih medijih kaže prevladujoči diskurz »journalisme de révérence«. Manjša skupina močnih novinarskih osebnosti reproducira razmerja v katerih se novinarstvo kaže kot vedno bolj zagovornik tržne logike in logike velikega kapitala. Na ta način se krči prostor neodvisnosti medijev, o čemer Halimi prepričljivo govori skozi analizo francoskih medijev v devetdesetih.

Čeprav je knjiga predvsem analiza francoskega medijskega prostora, menimo, da je izjemno aktualna za slovesnke medijske razmere v katerih je vedno bolj prisotna kapitalska logika in poskus novih oblik pritiska na neodvisnost medijev – skozi spremenjene lastniške strukture.

S knjigo Serge Halimija Maska začenja z novo zbirko Media Forum, v kateri bomo objavljali aktualne in teoretske razprave s področja množičnih medijev, novih tehnologij in medijev.

MEDIAKCIJE 01
Slovenska izdaja.
Redna cena: 8.35 EUR
25 % popust za naročnike Maske: 6.26 EUR
Cena vključuje DDV. Poštnina ni vključena v ceno.

cela vsebina

Maska, zavod za založniško, kulturno in producentsko dejavnost
Metelkova 6
1000 Ljubljana
Slovenija

Tel.: (01) 431 31 22
        (01) 431 53 48
Fax.: (01) 431 31 22
info@maska.si