Uvod
1. Čas zgostitve: razumevanje sodobnosti
Eda Čufer: Naša stvar
Bojana Kunst: Težave s sodobnostjo
Petra Pogorevc: Politično onkraj modernega
Ana Vujanović: Maskino hekanje virtualnega. Provizorično mapiranje Maske
znotraj lokalnih, regionalnih in mednarodnih kontekstov
2. Širitev polja: zgodovina in kontekst
Rok Vevar: Predlogi za konceptualizacijo zgodovine sodobnega plesa v Sloveniji
Simon Kardum: Uvodni rituali tretje generacije
Aldo Milohnić: »Politično« in gledališče, ki ni njegov dvojnik. O predstavah
»tretje generacije« v zgodnjih devetdesetih letih 20. stoletja
Tomaž Toporišič: Ranljivo telo teksta in odra. Performativni obrat in njegove
sledi v slovenskem gledališču po letu 2000
3. Prostori, situacije in prehodi umetnosti
Igor Zabel: Gledališče upora Marka Peljhana
Nataša Petrešin: Fiktivne institucije, gledališče in intermedijske umetnosti
Aldo Milohnić: Artivizem
Bojana Kunst: Politika naklonjenosti in nelagodja
Mojca Puncer: Iz črnega v belo, iz belega v rdeče. Gledališče-muzej in druge
hibridne poetike prostorov uprizarjanja
4. Politike uprizarjanja in scensko telo
Mojca Kumerdej: Primer Kapelica. Etika nepopuščanja želji
Blaž Lukan: Realno pri Jablanovcu. Osem projektov, osem opomb
Katja Praznik: Jaz sem v gibu s teboj. Slovenski sodobni ples med gibom in
telesom
Marina Gržinić: O dramatizaciji performansa in performativnih politik pri
umetnicah z območja nekdanje Jugoslavije
5. Gledalec in njegovo oko
Eda Čufer: Atletika očesa
Luk Van den Dries: Solzavke in miselne igre. O gledališkem delu Emila Hrvatina
Stojan Pelko: Dvojna ekspozicija
Blaž Lukan: Paradigme presežnega gledališča. De Brea, Janežič, Lorenci
Barbara Orel: Izza očesne mrežnice. Konfiguracija percepcije v sodobnem
slovenskem gledališču
O avtorjih
Povzetki besedil
Imensko in stvarno kazalo
Maska, zavod za založniško, kulturno in producentsko dejavnost
Metelkova 6
1000 Ljubljana
Slovenija
Tel.: (01) 431 31 22
(01) 431 53 48
Fax.: (01) 431 31 22
info@maska.si